Szukaj
Close this search box.

Bezpieczeństwo i dostępność systemów IT – Automatyzacja zmiany hasła w ActiveDirectory

Krzysztof Tyl
Krzysztof Tyl
Prezes Zarządu

Spokojne wakacje z ITCH

Spokojne wakacje z ITCH

Myślę, że już przyzwyczailiśmy się do pracy zdalnej. Pracownicy nauczyli się zarządzać czasem pracy w domu często nawet zwieszając swą efektywność, a pracodawcy zauważyli możliwe oszczędności. A co na to zespoły IT. Pojawiły się nowe wyzwania. Jednym z nich są zablokowane konta i zapomniane hasła W tym przypadku z pomocą przychodzi ADSelfService Plus.

Myślę, że już przyzwyczailiśmy się do pracy zdalnej. Pracownicy nauczyli się zarządzać czasem pracy w domu często nawet zwieszając swą efektywność, a pracodawcy zauważyli możliwe oszczędności. A co na to zespoły IT. Pojawiły się nowe wyzwania. Jednym z nich są zablokowane konta i zapomniane hasła W tym przypadku z pomocą przychodzi ADSelfService Plus.

Czym jest ADSelfService Plus?

ManageEngine ADSelfService Plus jest zintegrowanym rozwiązaniem do samoobsługowego zarządzania hasłami i jednokrotnego logowania To rozwiązanie pomaga użytkownikom domen na wykonywanie samoobsługowego resetowania hasła, samoobsługowego odblokowania konta oraz samodzielnej aktualizacji przez pracowników informacji osobistych (np. numerów telefonów i zdjęć) w Active Directory Microsoft Windows. Dzięki opartemu o Active Directory jednokrotnemu logowaniu, AdSelfService Plus zapewnia użytkownikom bezpieczny dostęp jednym kliknięciem do wszystkich aplikacji przedsiębiorstwa wspierających SAML, w tym Office 365, Salesforce, G Suite. Dla zwiększonego bezpieczeństwa, ADSelfService Plus oferuje uwierzytelnianie dwuskładnikowe Windows dla wszystkich zdalnych i lokalnych logowań. Administratorzy zobaczą, że automatyzacja resetowania hasła i odblokowywania kont stała się łatwa, jednocześnie minimalizując koszty związane z połączeniami z pomocą techniczną.

ManageEngine ADSelfService Plus jest zintegrowanym rozwiązaniem do samoobsługowego zarządzania hasłami i jednokrotnego logowania To rozwiązanie pomaga użytkownikom domen na wykonywanie samoobsługowego resetowania hasła, samoobsługowego odblokowania konta oraz samodzielnej aktualizacji przez pracowników informacji osobistych (np. numerów telefonów i zdjęć) w Active Directory Microsoft Windows. Dzięki opartemu o Active Directory jednokrotnemu logowaniu, AdSelfService Plus zapewnia użytkownikom bezpieczny dostęp jednym kliknięciem do wszystkich aplikacji przedsiębiorstwa wspierających SAML, w tym Office 365, Salesforce, G Suite. Dla zwiększonego bezpieczeństwa, ADSelfService Plus oferuje uwierzytelnianie dwuskładnikowe Windows dla wszystkich zdalnych i lokalnych logowań. Administratorzy zobaczą, że automatyzacja resetowania hasła i odblokowywania kont stała się łatwa, jednocześnie minimalizując koszty związane z połączeniami z pomocą techniczną.

Kluczowe funkcje
  • Samoobsługa resetowania hasła.
  • Zarządzanie odblokowaniem konta.
  • Powiadomienie użytkowników o wygaśnięciu hasła/konta.
  • Jednokrotne logowanie przemysłowe
  • Synchronizacja haseł.
  • Dwuetapowe uwierzytelnianie logowania Windows
  • Aktualizowanie informacji osobistych w AD.
  • Wyszukiwanie w katalogu pracowników.
  • Samoobsługa resetowania hasła.
  • Samoobsługa resetowania hasła.

  • Zarządzanie odblokowaniem konta.
  • Zarządzanie odblokowaniem konta.

  • Powiadomienie użytkowników o wygaśnięciu hasła/konta.
  • Powiadomienie użytkowników o wygaśnięciu hasła/konta.

  • Jednokrotne logowanie przemysłowe
  • Jednokrotne logowanie przemysłowe

  • Synchronizacja haseł.
  • Synchronizacja haseł.

  • Dwuetapowe uwierzytelnianie logowania Windows
  • Dwuetapowe uwierzytelnianie logowania Windows

  • Aktualizowanie informacji osobistych w AD.
  • Aktualizowanie informacji osobistych w AD.

  • Wyszukiwanie w katalogu pracowników.
  • Wyszukiwanie w katalogu pracowników.

    Zalety
    • Zmniejsza krytyczne zgłoszenia związane z hasłami.
    • Minimalizuje obciążenie i czas zużywany przez pomoc techniczną.
    • Weryfikacja tożsamości dzięki uwierzytelnianiu wieloskładnikowemu.
    • Generowanie list użytkowników oraz raportów stanu konta.
    • Rozwiązanie wyzwań związanych z zarządzaniem tożsamościami przy pomocy samoobsługi.
  • Zmniejsza krytyczne zgłoszenia związane z hasłami.
  • Zmniejsza krytyczne zgłoszenia związane z hasłami.

  • Minimalizuje obciążenie i czas zużywany przez pomoc techniczną.
  • Minimalizuje obciążenie i czas zużywany przez pomoc techniczną.

  • Weryfikacja tożsamości dzięki uwierzytelnianiu wieloskładnikowemu.
  • Weryfikacja tożsamości dzięki uwierzytelnianiu wieloskładnikowemu.

  • Generowanie list użytkowników oraz raportów stanu konta.
  • Generowanie list użytkowników oraz raportów stanu konta.

  • Rozwiązanie wyzwań związanych z zarządzaniem tożsamościami przy pomocy samoobsługi.
  • Rozwiązanie wyzwań związanych z zarządzaniem tożsamościami przy pomocy samoobsługi.

    IT Challenge jest partnerem o najwyższym statusie partnerskim – Gold, potwierdzającym nasze doświadczenie i kompetencje w zakresie produktów ManageEngine. ManageEngine ADSelfService Plus to kompleksowe, intuicyjne i atrakcyjne cenowo rozwiązanie.

    IT Challenge jest partnerem o najwyższym statusie partnerskim – Gold, potwierdzającym nasze doświadczenie i kompetencje w zakresie produktów ManageEngine. ManageEngine ADSelfService Plus to kompleksowe, intuicyjne i atrakcyjne cenowo rozwiązanie.

    Zapraszamy do kontaktu z naszymi inżynierami oraz działem sprzedaży na sales@itch.pl.

    course detail
    Zapraszamy do kontaktu z naszymi inżynierami oraz działem sprzedaży na
    sales@itch.pl
    sales@itch.pl
    .

    Wykorzystano materiały partnerów: ManageEngine i MWT Solutions.

    Wykorzystano materiały partnerów: ManageEngine i MWT Solutions.

    Masz pytania?
    Skontaktuj się z autorem
    Krzysztof Tyl
    Krzysztof Tyl
    Prezes Zarządu

    Podobne artykuły

    BLOG
    Krzysztof Tyl

    Październik – miesiącem bezpieczeństwa

    Postanowienia noworoczne w październiku?!?  Więcej sportu. Rodzina jest najważniejsza. Zdrowe odżywianie. Dbanie o zdrowie. Praktykowanie wdzięczności. Lista książek do przeczytania. Nowe hobby lub przebranżowienie. Więcej

    Wideo
    Konrad Pogódź

    Święta Wielkanocne

    Trzeci odcinek świąteczny – Weosłych Świąt Wielkanocnych

    Aktualności
    Anna Maciocha

    Mistrzostwa Polski Full Contact 2024 

    IT Challenge wspiera Beskid Dragon Bielsko Biała, drużynę Kick Boxingu 👏 Szymon Salachna, nasz pracownik, trener, zajął 🥈 2 miejsce na Mistrzostwach Polski Full Contact

    Zgłoszenie serwisowe

    Dane firmy

    Masz pytanie? Napisz do nas