Bezpieczeństwo i dostępność systemów IT – Automatyzacja zmiany hasła w ActiveDirectory

Krzysztof Tyl
Krzysztof Tyl
Prezes Zarządu

Spokojne wakacje z ITCH

Myślę, że już przyzwyczailiśmy się do pracy zdalnej. Pracownicy nauczyli się zarządzać czasem pracy w domu często nawet zwieszając swą efektywność, a pracodawcy zauważyli możliwe oszczędności. A co na to zespoły IT. Pojawiły się nowe wyzwania. Jednym z nich są zablokowane konta i zapomniane hasła W tym przypadku z pomocą przychodzi ADSelfService Plus.

Czym jest ADSelfService Plus?

ManageEngine ADSelfService Plus jest zintegrowanym rozwiązaniem do samoobsługowego zarządzania hasłami i jednokrotnego logowania To rozwiązanie pomaga użytkownikom domen na wykonywanie samoobsługowego resetowania hasła, samoobsługowego odblokowania konta oraz samodzielnej aktualizacji przez pracowników informacji osobistych (np. numerów telefonów i zdjęć) w Active Directory Microsoft Windows. Dzięki opartemu o Active Directory jednokrotnemu logowaniu, AdSelfService Plus zapewnia użytkownikom bezpieczny dostęp jednym kliknięciem do wszystkich aplikacji przedsiębiorstwa wspierających SAML, w tym Office 365, Salesforce, G Suite. Dla zwiększonego bezpieczeństwa, ADSelfService Plus oferuje uwierzytelnianie dwuskładnikowe Windows dla wszystkich zdalnych i lokalnych logowań. Administratorzy zobaczą, że automatyzacja resetowania hasła i odblokowywania kont stała się łatwa, jednocześnie minimalizując koszty związane z połączeniami z pomocą techniczną.

Kluczowe funkcje
  • Samoobsługa resetowania hasła.
  • Zarządzanie odblokowaniem konta.
  • Powiadomienie użytkowników o wygaśnięciu hasła/konta.
  • Jednokrotne logowanie przemysłowe
  • Synchronizacja haseł.
  • Dwuetapowe uwierzytelnianie logowania Windows
  • Aktualizowanie informacji osobistych w AD.
  • Wyszukiwanie w katalogu pracowników.
Zalety
  • Zmniejsza krytyczne zgłoszenia związane z hasłami.
  • Minimalizuje obciążenie i czas zużywany przez pomoc techniczną.
  • Weryfikacja tożsamości dzięki uwierzytelnianiu wieloskładnikowemu.
  • Generowanie list użytkowników oraz raportów stanu konta.
  • Rozwiązanie wyzwań związanych z zarządzaniem tożsamościami przy pomocy samoobsługi.

IT Challenge jest partnerem o najwyższym statusie partnerskim – Gold, potwierdzającym nasze doświadczenie i kompetencje w zakresie produktów ManageEngine. ManageEngine ADSelfService Plus to kompleksowe, intuicyjne i atrakcyjne cenowo rozwiązanie.

Zapraszamy do kontaktu z naszymi inżynierami oraz działem sprzedaży na sales@itch.pl.

Wykorzystano materiały partnerów: ManageEngine i MWT Solutions.

Masz pytania?
Skontaktuj się z autorem
Krzysztof Tyl
Krzysztof Tyl
Prezes Zarządu

Podobne artykuły

BLOG
Leszek Piotrowski

Zarządzanie incydentami, czyli: rejestruj zgłoszenia

Trochę teorii Głównym celem Zarządzania Incydentem jest jak najszybsze przywrócenie normalnego działania usługi, minimalizując niekorzystny wpływ na działanie innych usług, a wszystko to z zapewnieniem

BLOG
Leszek Piotrowski

Help Desk czy Service Desk?

          Oba terminy „helpdesk” i „servicedesk” często są używane przez użytkowników końcowych w odniesieniu do usług jakie świadczy działa IT. Z tego powodu są nadal

Zgłoszenie serwisowe

Dane firmy

Masz pytanie? Napisz do nas