Strona główna » Outsourcing IT » Usługi Service Desk
Usługi Service desk
Użytkownik, który ma problem z komputerem, siecią, oprogramowaniem, powinien w łatwy sposób móc go zgłosić do działu IT. Oferujemy usługę service desk, dzięki której w jednym miejscu, korzystając z kanału głosowego lub elektronicznego można założyć zgłoszenie i przejść przez cały cyk życia powstałego na jego bazie incydentu aż do terminowego rozwiązania.
Zaufali nam:


W ramach service desk oferujemy
profesjonalne centrum wsparcia IT usługi
dopasowane do potrzeb naszych Klientów
- Odbieranie i rejestrację wszystkich zgłoszeń incydentów w trybie 24x365 oraz obsługiwanie ich wg ustalonych priorytetów i SLA
- Rozpoznanie i kategoryzację Incydentów – nadawanie im właściwych priorytetów.
- Natychmiastowe rozwiązanie prostych incydentów i zapytań według ustalonych procedur, łącznie z realizacją zgłoszeń za pomocą zdalnego dostępu (zgodnie z obowiązującymi procedurami).
- Codzienne monitorowanie postępów prac nad Incydentem i eskalacja zgodnie z ustalonymi ścieżkami,
- Przygotowywanie raportów z zakresu realizacji parametrów SLA dotyczących obsługi zgłoszeń.
- Informowanie Użytkowników o statusie zgłoszenia i o zaburzeniach w funkcjonowaniu Infrastruktury za pomocą dostępnych narzędzi i kanałów komunikacji.
- Wykonywanie ustalonych zadań cyklicznych i rutynowych w zakresie własnych kompetencji
- Grupowanie zgłoszeń i podczepienia zgłoszeń do jednego głównego w wypadku wystąpienia Awarii i zgłoszeń masowych
- Dbanie o dokumentację obsługi zgłoszeń: treść zgłoszenia, kategoryzacja, priorytetyzacja, opis rozwiązania, adnotacja o wszystkich podjętych akcjach oraz inne uzgodnione z Klientem.
Poza usługami service desk,
oferujemy również
Zmniejszamy potencjalne punkty awarii oraz pomagamy w optymalnym wykorzystaniu posiadanego sprzętu
Zarządzamy aplikacjami, usługami, danymi, urządzeniami i użytkownikami platformy M365.
Wspieramy Klienta w osiągnięciu bezpieczeństwa przetwarzanych, składowanych i przesyłanych danych.
Zapewnimy maksymalną wydajność i pojemność zarządzanej infrastruktury IT
Administrujemy i optymalizujemy procesy wykonania kopii zapasowych w wielu różnych systemach backupowych
Zaplanujemy i wykonamy przeprowadzkę sprzętu IT pomiędzy serwerowniami lub aplikacji pomiędzy systemami.
Wiemy wszystko o zarządzaniu systemami Microsoft 365 Exchange oraz HCL Domino.