Krzysztof Tokarz
odpowiada za marketing, sprzedaż, kontakt z Klientami oraz organizację konferencji technologicznych w IT Challenge.
Łączy pasję do kontaktu z ludźmi i utrzymywania relacji z realizacją celów. Rozwija się w branży IT poprzez PR, marketing i sprzedaż. Jednocześnie, w środowisku akademickim, prowadzi szkolenia i zajęcia dydaktyczne. W wolnych chwilach jeździ na rowerze i zwiedza świat.
6
lat pracy w IT
1000
godzin przeprowadzonych szkoleń
25
odwiedzonych krajów na świecie
Projekt, z którego jestem dumny
Projekt, z którego jest dumny to AKADEMIA CYBERODPORNOŚCI – cykl bezpłatnych szkoleń z cyberbezpieczeństwa dla zarządów firm produkcyjnych. Cyberbezpieczeństwo przestało być jedynie domeną działów IT. Dziś stanowi kluczowy element strategii zarządczej, od którego zależy reputacja firmy, jej wartość rynkowa oraz zaufanie klientów. Coraz więcej globalnych liderów, zdaje sobie sprawę, że posiadanie kompetentnych i świadomych menedżerów w obszarze cyberbezpieczeństwa to już nie luksus, lecz konieczność. Ogrom wiedzy, wymiany doświadczeń i networking.
WWW: https://akademiacyberodpornosci.pl/
Doświadczenie
Od 2017 roku związany z kreacją wizerunku, marketingiem i sprzedażą. Początkowo Kierownik Działu Marketingu Bezpośredniego, potem Dyrektor Rekrutacji i Marketingu na jednej z najlepszych niepublicznych uczelni w Polsce. Zarządzał kilkunastoosobowym zespołem marketingowym i rekrutacyjnym.
Wykształcenie

Wydział Ekonomii
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie
Jeśli nie możesz powiedzieć TAK, powiedz NIE.