Artur Skowronek

Kierownik Zespołu

W IT Challenge odpowiada za realizację wieloletniego kontraktu dla dużej spółki giełdowej w szerokim obszarze od PC poprzez zarządzanie siecią LAN i WAN, aż po wirtualizację serwerów i pamięci masowych. Prowadzi rozmowy z Klientami zarówno dotyczące realizacji zleconych zadań, jak również rozwoju IT.

Odpowiada za pracę kilkunastu, doświadczonych w wielu dziedzinach specjalistów IT. Dzięki swojej wiedzy i podejściu jest motywatorem pracy zespołowej. Stara się inspirować kolegów do samorozwoju, także pozazawodowego.

240

certyfikatów branżowych

37m

wysokość masztu, na którym przez tydzień pracował jako załogant podczas rejsu morskiego

2

dzieci

Artur Skowronek
theme-w-ico
theme-ico

Projekt, z którego jestem dumny

Migracja środowiska lokalnych pamięci masowych do systemu zwirtualizowanego na potrzeby klastrów rozciągniętych geograficznie pomiędzy dwa ośrodki przy minimalnym wpływie na systemy produkcyjne

theme-ico

Doświadczenie

Od ponad 30 lat związany z branżą IT. Lider zespołu oraz konsultant techniczny sprzedaży. Specjalista w zakresie Lotus Domino, systemów wirtualizacji serwerów i pamięci masowych oraz systemów backupu.

theme-ico

Wykształcenie

logo

Wydział Fizyki i Techniki Jądrowej

Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie

Kluczowe wartości w pracy

zdjęcie członka zespołu
  • Wzajemna pomoc
  • Relacje w firmie
  • Rozwój
  • Rzetelność i uważność
  • Odpowiedzialność za zespół i firmę
  • Postrzeganie firmy przez klientów
quote-l

Po pracy lubię aktywnie odpoczywać. Ulubione sporty, to żeglarstwo, squash oraz narty zjazdowe.

quote-r

Zobacz moje wpisy:

theme-w-ico
arrows-b
 Produkcja
Jak wdrożyliśmy system zarządzania bezpiecznymi dostępami w Grupie Kęty  
Grupa Kapitałowa składa się z 24 spółek i prowadzi działalność w ramach trzech segmentów biznesowych.
theme-w-ico
arrows-b
 Produkcja
Jak zmigrowaliśmy platformę wirtualizacji bez zakłócania procesu produkcji w  Grupie Kęty
Grupa Kapitałowa składa się z 24 spółek i prowadzi działalność w ramach trzech segmentów biznesowych. Każdy z segmentów posiada spółkę wiodącą, której nazwa jest jednocześnie główną marką stanowiącą o rozpoznawalności produktów danego segmentu na rynku.