Zarządzanie firmą z pomocą PowerApps i PowerAutomate

Krzysztof Tyl
Krzysztof Tyl
Prezes Zarządu

Początki każdej firmy są sporym wyzwaniem. Podobnie było z IT Challenge co zdradza jej nazwa 😊. Od pomysłu do zorganizowania firmy droga wydaje się daleka. Do zrobienia jest totalnie wszystko: od biura zaczynając, formalności, kadry, księgowość itd. I kiedy wydaje się że można zaczynać, zatrudniamy pierwszych pracowników i…


I wystartowaliśmy. Praktycznie, każdy krok generował nową potrzebę. Po miesiącu działania firmy mieliśmy już listę życzeń:

  1. system poczty elektronicznej
  2. pakiet biurowy
  3. system komunikacji audio-wideo
  4. zarządzania projektami sprzedażowymi i realizacyjnymi (CRM),
  5. system zarządzania dokumentami
  6. system zarządzania zgłoszeniami (ITSM)
  7. system zarządzania zadaniami
  8. system rozliczania czasu pracy
  9. system akceptacji nieobecności (urlopy)

Systemy powinny być dostępne w firmie, podczas delegacji, w czasie pracy w domu, na laptopie, na urządzeniach mobilnych.


Wydawało się, że powstała lista nieosiągalnych marzeń. Jednak szybka analiza naszych kompetencji oraz dostępnych narzędzi pozwoliła na nieśmiały ruch – idziemy w infrastrukturę O365. Z pudełka dostaliśmy co prawda tylko trzy pierwsze systemy, ale wybrane licencje E3 dały nam dostęp do platformy niskokodowej (low-code) PowerApps, przebiegów (flows) Power Automate i aplikacji Sharepoint.
Tworzenie aplikacji za pomocą usługi Microsoft Power Apps ułatwia ich twórcom bardziej wydajną pracę. Pozwala rozwiązywać problemy biznesowe przy użyciu intuicyjnych narzędzi wizualnych, które nie wymagają pisania kodu. Umożliwia szybszą pracę dzięki platformie zapewniającej integrację i dystrybucję danych. Aplikacje natywnie są dostępne na smartfonie, tablecie lub komputerze. Dodatkowo narzędzia Microsoft Power Automate usprawniają powtarzające się zadania i procesy biznesowe za pomocą automatyzacji procesów mechanicznych (RPA).

Dwa miesiące tworzenia aplikacji w środowisku PowerApps i Power Automate i powstały wszystkie potrzebne ITCH aplikacje. Kluczem do sukcesu była szybka analiza biznesowa (wiedzieliśmy czego potrzebujemy) oraz doświadczenie w efektywnym pisaniu (klikaniu) w środowisku low-code firmy Microsoft. Sześć aplikacji w 60 dni kalendarzowych to bardzo dobry wynik.

Zapraszamy do kontaktu: sales@itch.pl

Chętnie podzielimy się naszymi doświadczeniami!

Masz pytania?
Skontaktuj się z autorem
Krzysztof Tyl
Krzysztof Tyl
Prezes Zarządu

Podobne artykuły

swiatowy dzien backupu
Aktualności
Zbigniew Witecki

31.03 – Światowy Dzień Kopii Zapasowych

W Światowym Dniu Kopii Zapasowych przypominamy – ZAWSZE DBAJ O SWOJE DANE W dobie niesamowitego rozwoju różnego rodzaju technologii w sposób wykładniczy rośnie ilość wytwarzanych,

BLOG
Leszek Piotrowski

Zarządzanie incydentami, czyli: rejestruj zgłoszenia

Trochę teorii Głównym celem Zarządzania Incydentem jest jak najszybsze przywrócenie normalnego działania usługi, minimalizując niekorzystny wpływ na działanie innych usług, a wszystko to z zapewnieniem

BLOG
Leszek Piotrowski

Help Desk czy Service Desk?

          Oba terminy „helpdesk” i „servicedesk” często są używane przez użytkowników końcowych w odniesieniu do usług jakie świadczy dział IT. Z tego powodu są nadal

Zgłoszenie serwisowe

Dane firmy

Masz pytanie? Napisz do nas