14 July 2020

Bezpieczeństwo i dostępność systemów IT – Automatyzacja zmiany hasła w ActiveDirectory

Spokojne wakacje z ITCH

Myślę, że już przyzwyczailiśmy się do pracy zdalnej. Pracownicy nauczyli się zarządzać czasem pracy w domu często nawet zwieszając swą efektywność, a pracodawcy zauważyli możliwe oszczędności. A co na to zespoły IT. Pojawiły się nowe wyzwania. Jednym z nich są zablokowane konta i zapomniane hasła W tym przypadku z pomocą przychodzi ADSelfService Plus.

Bezpieczeństwo i dostępność systemów IT – Automatyzacja zmiany hasła w ActiveDirectory
theme-w-ico
theme-ico

Czym jest ADSelfService Plus?

ManageEngine ADSelfService Plus jest zintegrowanym rozwiązaniem do samoobsługowego zarządzania hasłami i jednokrotnego logowania To rozwiązanie pomaga użytkownikom domen na wykonywanie samoobsługowego resetowania hasła, samoobsługowego odblokowania konta oraz samodzielnej aktualizacji przez pracowników informacji osobistych (np. numerów telefonów i zdjęć) w Active Directory Microsoft Windows. Dzięki opartemu o Active Directory jednokrotnemu logowaniu, AdSelfService Plus zapewnia użytkownikom bezpieczny dostęp jednym kliknięciem do wszystkich aplikacji przedsiębiorstwa wspierających SAML, w tym Office 365, Salesforce, G Suite. Dla zwiększonego bezpieczeństwa, ADSelfService Plus oferuje uwierzytelnianie dwuskładnikowe Windows dla wszystkich zdalnych i lokalnych logowań. Administratorzy zobaczą, że automatyzacja resetowania hasła i odblokowywania kont stała się łatwa, jednocześnie minimalizując koszty związane z połączeniami z pomocą techniczną.

Kluczowe funkcje
  • Samoobsługa resetowania hasła.
  • Zarządzanie odblokowaniem konta.
  • Powiadomienie użytkowników o wygaśnięciu hasła/konta.
  • Jednokrotne logowanie przemysłowe
  • Synchronizacja haseł.
  • Dwuetapowe uwierzytelnianie logowania Windows
  • Aktualizowanie informacji osobistych w AD.
  • Wyszukiwanie w katalogu pracowników.
  • Wyszukiwanie w katalogu pracowników.
Zalety
  • Zmniejsza krytyczne zgłoszenia związane z hasłami.
  • Minimalizuje obciążenie i czas zużywany przez pomoc techniczną.
  • Weryfikacja tożsamości dzięki uwierzytelnianiu wieloskładnikowemu.
  • Generowanie list użytkowników oraz raportów stanu konta.
  • Rozwiązanie wyzwań związanych z zarządzaniem tożsamościami przy pomocy samoobsługi.
  • Zmniejsza krytyczne zgłoszenia związane z hasłami.

IT Challenge jest partnerem o najwyższym statusie partnerskim – Gold, potwierdzającym nasze doświadczenie i kompetencje w zakresie produktów ManageEngine. ManageEngine ADSelfService Plus to kompleksowe, intuicyjne i atrakcyjne cenowo rozwiązanie.

Zapraszamy do kontaktu z naszymi inżynierami oraz działem sprzedaży na sales@itch.pl.

Wykorzystano materiały partnerów: ManageEngine i MWT Solutions.

Dzielimy się
wiedzą

Nasza Firma zapewnia nie tylko najnowsze rozwiązania z dziedziny IT ale również nie pozostaje w miejscu każdego dnia poszerza swoją wiedzę którą bardzo chętnie dzielimy się z innymi. Zapraszamy do zapoznania się z ostatnimi nowinkami.

theme-w-ico
arrows-ico-wh
Październik – miesiącem bezpieczeństwa

Postanowienia noworoczne w październiku?!? Więcej sportu. Rodzina jest najważniejsza. Zdrowe odżywianie. Dbanie o zdrowie. Praktykowanie wdzięczności. Lista książek do przeczytania. Nowe hobby lub przebranżowienie. Więcej czasu dla siebie.

theme-w-ico
arrows-ico-wh
31.03 – Światowy Dzień Kopii Zapasowych

W Światowym Dniu Kopii Zapasowych przypominamy – ZAWSZE DBAJ O SWOJE DANE

W dobie niesamowitego rozwoju różnego rodzaju technologii w sposób wykładniczy rośnie ilość wytwarzanych, przesyłanych oraz pozyskiwanych informacji. Korzystamy z różnych usług elektronicznych lokalnie oraz w chmurze, prywatnie lub służbowo. Wytworzone dane przechowujemy na zasobach stacjonarnych, bankach danych lub w infrastrukturze chmurowej coraz bardziej popularnej i wygodnej. Nasze uzależnienie od prezentowanej w sieci informacji nie zawsze uświadamia nam konieczność planowania potrzeb, zarządzania, a przede wszystkim jej ochrony.

theme-w-ico
arrows-ico-wh
Zarządzanie incydentami, czyli: rejestruj zgłoszenia

Głównym celem Zarządzania Incydentem jest jak najszybsze przywrócenie normalnego działania usługi, minimalizując niekorzystny wpływ na działanie innych usług, a wszystko to z zapewnieniem możliwie najwyższego poziomu jakości oraz dostępności (czyli SLA).

theme-w-ico
theme-ico

Poznajmy się
i porozmawiajmy!

arrows-b

Skontaktuj się z nami i otwórz drzwi do innowacyjnych rozwiązań technologicznych dla Twojej firmy. Nasz zespół ekspertów jest gotów odpowiedzieć na Twoje pytania, dostosować ofertę do Twoich potrzeb i wesprzeć Cię w osiągnięciu sukcesu.

Wykorzystaj potencjał technologii już dziś, by zwiększyć efektywność, rozwijać biznes i zadbać o bezpieczeństwo swoich danych.

zespół zdjęcie
theme-ico