Spokojne wakacje z ITCH
Myślę, że już przyzwyczailiśmy się do pracy zdalnej. Pracownicy nauczyli się zarządzać czasem pracy w domu często nawet zwieszając swą efektywność, a pracodawcy zauważyli możliwe oszczędności. A co na to zespoły IT. Pojawiły się nowe wyzwania. Jednym z nich są zablokowane konta i zapomniane hasła W tym przypadku z pomocą przychodzi ADSelfService Plus.
ManageEngine ADSelfService Plus jest zintegrowanym rozwiązaniem do samoobsługowego zarządzania hasłami i jednokrotnego logowania To rozwiązanie pomaga użytkownikom domen na wykonywanie samoobsługowego resetowania hasła, samoobsługowego odblokowania konta oraz samodzielnej aktualizacji przez pracowników informacji osobistych (np. numerów telefonów i zdjęć) w Active Directory Microsoft Windows. Dzięki opartemu o Active Directory jednokrotnemu logowaniu, AdSelfService Plus zapewnia użytkownikom bezpieczny dostęp jednym kliknięciem do wszystkich aplikacji przedsiębiorstwa wspierających SAML, w tym Office 365, Salesforce, G Suite. Dla zwiększonego bezpieczeństwa, ADSelfService Plus oferuje uwierzytelnianie dwuskładnikowe Windows dla wszystkich zdalnych i lokalnych logowań. Administratorzy zobaczą, że automatyzacja resetowania hasła i odblokowywania kont stała się łatwa, jednocześnie minimalizując koszty związane z połączeniami z pomocą techniczną.
IT Challenge jest partnerem o najwyższym statusie partnerskim – Gold, potwierdzającym nasze doświadczenie i kompetencje w zakresie produktów ManageEngine. ManageEngine ADSelfService Plus to kompleksowe, intuicyjne i atrakcyjne cenowo rozwiązanie.
Zapraszamy do kontaktu z naszymi inżynierami oraz działem sprzedaży na sales@itch.pl.
Wykorzystano materiały partnerów: ManageEngine i MWT Solutions.
Nasza Firma zapewnia nie tylko najnowsze rozwiązania z dziedziny IT ale również nie pozostaje w miejscu każdego dnia poszerza swoją wiedzę którą bardzo chętnie dzielimy się z innymi. Zapraszamy do zapoznania się z ostatnimi nowinkami.
W Światowym Dniu Kopii Zapasowych przypominamy – ZAWSZE DBAJ O SWOJE DANE
W dobie niesamowitego rozwoju różnego rodzaju technologii w sposób wykładniczy rośnie ilość wytwarzanych, przesyłanych oraz pozyskiwanych informacji. Korzystamy z różnych usług elektronicznych lokalnie oraz w chmurze, prywatnie lub służbowo. Wytworzone dane przechowujemy na zasobach stacjonarnych, bankach danych lub w infrastrukturze chmurowej coraz bardziej popularnej i wygodnej. Nasze uzależnienie od prezentowanej w sieci informacji nie zawsze uświadamia nam konieczność planowania potrzeb, zarządzania, a przede wszystkim jej ochrony.
Głównym celem Zarządzania Incydentem jest jak najszybsze przywrócenie normalnego działania usługi, minimalizując niekorzystny wpływ na działanie innych usług, a wszystko to z zapewnieniem możliwie najwyższego poziomu jakości oraz dostępności (czyli SLA).
Skontaktuj się z nami i otwórz drzwi do innowacyjnych rozwiązań technologicznych dla Twojej firmy. Nasz zespół ekspertów jest gotów odpowiedzieć na Twoje pytania, dostosować ofertę do Twoich potrzeb i wesprzeć Cię w osiągnięciu sukcesu.
Wykorzystaj potencjał technologii już dziś, by zwiększyć efektywność, rozwijać biznes i zadbać o bezpieczeństwo swoich danych.