Usługi Service desk

Użytkownik, który ma problem z komputerem, siecią, oprogramowaniem, powinien w łatwy sposób móc go zgłosić do działu IT. Oferujemy usługę service desk, dzięki której w jednym miejscu, korzystając z kanału głosowego lub elektronicznego można założyć zgłoszenie i przejść przez cały cyk życia powstałego na jego bazie incydentu aż do terminowego rozwiązania.

W ramach service desk oferujemy
profesjonalne centrum wsparcia IT usługi
dopasowane do potrzeb naszych Klientów

Poza usługami service desk,
oferujemy również

Zapewniamy bezpieczny i efektywny dostęp do zasobów wewnętrznych firmy

Zmniejszamy potencjalne punkty awarii oraz pomagamy w optymalnym wykorzystaniu posiadanego sprzętu

Zarządzamy aplikacjami, usługami, danymi, urządzeniami i użytkownikami platformy M365.

Wspieramy Klienta w osiągnięciu bezpieczeństwa przetwarzanych, składowanych i przesyłanych danych.

Zapewnimy maksymalną wydajność i pojemność zarządzanej infrastruktury IT

Administrujemy i optymalizujemy procesy wykonania kopii zapasowych w wielu różnych systemach backupowych

Zaplanujemy i wykonamy przeprowadzkę sprzętu IT pomiędzy serwerowniami lub aplikacji pomiędzy systemami.

Wiemy wszystko o zarządzaniu systemami Microsoft 365 Exchange oraz HCL Domino.

Poznajmy się
i porozmawiajmy wspólnie o usługach service desk