Zarządzanie stacjami roboczymi / notebookami / terminalami / drukarkami
Instalowanie, konfigurowanie i aktualizowanie oprogramowania i sterowników na urządzeniach końcowych
czyli zapewnianie zgodności i kompatybilności urządzeń z systemami operacyjnymi i aplikacjami używanymi w organizacji, a także instalowanie niezbędnych poprawek i aktualizacji bezpieczeństwa.

Rozwiązywanie problemów technicznych na urządzeniach końcowych
czyli diagnozowanie i naprawianie błędów i awarii sprzętowych lub oprogramowania, które mogą utrudniać lub uniemożliwiać użytkownikom korzystanie z urządzeń lub zasobów IT.
Zapewnianie ochrony antywirusowej i firewalla na urządzeniach końcowych
czyli instalowanie i konfigurowanie oprogramowania antywirusowego i firewalla, które chronią urządzenia przed złośliwym oprogramowaniem, atakami sieciowymi lub nieautoryzowanym dostępem.

Zarządzanie inwentaryzacją i licencjami sprzętu i oprogramowania na urządzeniach końcowych
czyli prowadzenie ewidencji ilości, rodzaju, parametrów i lokalizacji urządzeń końcowych w organizacji, a także zakupu, rejestracji i odnawiania licencji oprogramowania zainstalowanego na urządzeniach.