centralny-punkt-zgloszen

Centralny punkt zgłoszeń - Service Desk

Dajemy Klientom wiedzę i konkretne rozwiązania. Bierzemy odpowi edzialność za sprawne wdrożenie kompleksowych rozwiązań i codzienne wsparcie.
theme-w-ico
theme-ico

Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników

czyli odbieranie i rejestrowanie zgłoszeń za pomocą różnych kanałów komunikacji, takich jak telefon, e-mail, czat, portal internetowy czy aplikacja mobilna. Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników obejmuje również zbieranie i weryfikowanie informacji o użytkowniku, problemie lub potrzebie, a także ustalanie priorytetu i terminu realizacji zgłoszenia.

theme-ico
grafika

Rozwiązywanie zgłoszeń od użytkowników

czyli udzielanie pomocy i porad użytkownikom w rozwiązywaniu problemów technicznych lub potrzeb wsparcia IT, zgodnie z procedurami i instrukcjami obsługi. Rozwiązywanie zgłoszeń od użytkowników obejmuje również wykonywanie prostych operacji na systemach IT, takich jak resetowanie haseł, odblokowywanie kont, instalowanie oprogramowania czy konfigurowanie urządzeń.

theme-ico

Klasyfikowanie i eskalowanie zgłoszeń do odpowiednich specjalistów IT

czyli przekazywanie zgłoszeń do innych działów lub osób odpowiedzialnych za rozwiązanie problemów technicznych lub potrzeb wsparcia IT, które są poza zakresem lub kompetencjami Service Desk. Klasyfikowanie i eskalowanie zgłoszeń do odpowiednich specjalistów IT obejmuje również koordynowanie i śledzenie postępów i wyników rozwiązywania zgłoszeń przez specjalistów IT.

grafika
theme-ico

Monitorowanie i raportowanie statusu i jakości obsługi zgłoszeń

czyli sprawdzanie i informowanie użytkowników o stanie i wyniku rozwiązywania ich zgłoszeń, a także zbieranie i analizowanie danych o liczbie, rodzaju, czasie i skuteczności obsługi zgłoszeń. Monitorowanie i raportowanie statusu i jakości obsługi zgłoszeń służy do zapewnienia satysfakcji użytkowników, poprawy jakości usług IT i identyfikacji obszarów do ulepszenia.

Nasze
case study

Odkryj nasze fascynujące historie sukcesu: zapoznaj się z naszymi case study! 
theme-w-ico
arrows-b
finanse
Jak oszczędzamy koszty pracy Klienta poprzez automatyzację jego procesów za pomocą makr w arkuszach Excel 
Klient świadczy usługi w zakresie audytów, przeglądów, przekształceń oraz doradztwa finansowego dla kilkudziesięciu przedsiębiorstw. Ze względu na umowy o poufności nie możemy podać nazwy firmy.
theme-w-ico
arrows-b
Energetyka
Jak zwiększyliśmy bezpieczeństwo elektrociepłowni dzięki wdrożeniu systemu EDR
Klient posiadał oprogramowanie antywirusowe zarówno na firewall’u oraz na serwerach i stacjach roboczych w sieci wewnętrznej. Wynikła potrzeba szybszego znajdowania, wykrywania i badania zagrożeń oraz reakcji na te zagrożenia.
theme-w-ico
arrows-b
 Produkcja
Jak wdrożyliśmy system zarządzania bezpiecznymi dostępami w Grupie Kęty  
Grupa Kapitałowa składa się z 24 spółek i prowadzi działalność w ramach trzech segmentów biznesowych.
theme-w-ico
theme-ico

Poznajmy się
i porozmawiajmy!

arrows-b

Skontaktuj się z nami i otwórz drzwi do innowacyjnych rozwiązań technologicznych dla Twojej firmy. Nasz zespół ekspertów jest gotów odpowiedzieć na Twoje pytania, dostosować ofertę do Twoich potrzeb i wesprzeć Cię w osiągnięciu sukcesu.

Wykorzystaj potencjał technologii już dziś, by zwiększyć efektywność, rozwijać biznes i zadbać o bezpieczeństwo swoich danych.

theme-ico