Zarządzanie SLA i raportowanie
SLA – Service Level Agreement
W SLA deklarujemy, że będziemy świadczyć naszą usługę na konkretnym, wymiernym poziomie.
Oczywiście SLA i mierniki można definiować dowolnie. Bardzo istotne jest by SLA były realne i możliwe do zrealizowania.
Istnieje kilka dość popularnych mierników, np.:
- czas wykorzystany do zamknięcia zgłoszenia. Np.: deklarujemy, że przynajmniej 90% wszystkich incydentów będzie wykonana w ciągu 48h od zgłoszenia
- nieodebrane połączenie czyli procentowa ilość połączeń, z których użytkownik zrezygnował w trakcie oczekiwania
- ilość połączeń oddzwanianych czyli na ile połączeń nieodebranych oddzwoniła pierwsza linia
- czas oczekiwania na połączenie z pierwszą linią wsparcia
- ilość problemów rozwiązanych w trakcie pierwszego kontaktu.
Zbieranie, przetwarzanie i analizowanie danych z różnych źródeł systemowych
czyli gromadzenie i obróbka danych o parametrach technicznych i środowiskowych systemów IT, takich jak wydajność, dostępność, błędy, alarmy, koszty czy bezpieczeństwo. Zbieranie, przetwarzanie i analizowanie danych z różnych źródeł systemowych obejmuje również stosowanie odpowiednich metod i narzędzi do badania i interpretacji danych, takich jak statystyka, matematyka, programowanie czy wizualizacja danych.
Tworzenie i dostarczanie raportów o stanie i działaniu infrastruktury IT
czyli tworzenie i wysyłanie dokumentów lub prezentacji, które zawierają informacje o stanie i działaniu systemów IT w organizacji. Tworzenie i dostarczanie raportów o stanie i działaniu infrastruktury IT obejmuje również dostosowywanie formy i treści raportów do wymagań i oczekiwań odbiorców raportów, a także prezentowanie raportów w formie tekstowej, graficznej lub tabelarycznej.
Nasze
case study
Poznajmy się
i porozmawiajmy!
Skontaktuj się z nami i otwórz drzwi do innowacyjnych rozwiązań technologicznych dla Twojej firmy. Nasz zespół ekspertów jest gotów odpowiedzieć na Twoje pytania, dostosować ofertę do Twoich potrzeb i wesprzeć Cię w osiągnięciu sukcesu.
Wykorzystaj potencjał technologii już dziś, by zwiększyć efektywność, rozwijać biznes i zadbać o bezpieczeństwo swoich danych.