Zarządzanie infrastrukturą
Obejmuje zarządzanie serwerami i oprogramowaniem na serwerach, serwis sprzętowy, podstawianie sprzętu, administrację bazami danych, zarządzanie systemem pocztowym, zarządzanie siecią LAN/SAN/WAN/WLAN, zarządzanie legalnością oprogramowania, administrację środkami trwałymi IT, wdrożenia nowych produktów, migrację systemów, migrację lokalizacji / relokację, raportowanie, monitoring systemów.
Zarządzanie serwerami i oprogramowaniem na serwerach
Obejmuje:
- Instalowanie, konfigurowanie i aktualizowanie systemów operacyjnych i aplikacji serwerowych na serwerach fizycznych lub wirtualnych
- Zarządzanie zasobami serwerowymi
- Monitorowanie wydajności i dostępności serwerów
- Wykonywanie kopii zapasowych i przywracania danych na serwerach
Administracja bazami danych
Obejmuje:
- Tworzenie baz danych, czyli implementowanie projektu baz danych poprzez tworzenie fizycznych plików i logicznych obiektów bazy danych
- Zarządzanie bazami danych, czyli wykonywanie operacji na danych i obiektach bazy danych
- Zapewnianie bezpieczeństwa, integralności i dostępności danych
- Optymalizacja wydajności i kosztów przechowywania danych
Zarządzanie środowiskiem chmurowym
W ramach zarządzania środowiskiem chmurowym zarządzamy Azure oraz MS365.
Zarządzanie systemami pocztowymi – on premise, cloud
Obejmuje:
- Zarządzanie systemem pocztowym lokalnym lub w chmurze
- Konfigurowanie kont pocztowych, aliasów, list dystrybucyjnych i filtrów antyspamowych
- Monitorowanie ruchu i pojemności skrzynek pocztowych
Zarządzanie legalnością oprogramowania
Obejmuje:
- Zapewnianie zgodności z prawem autorskim i licencjonowaniem oprogramowania
- Zakup, rejestracja i odnawianie licencji oprogramowania
- Kontrola legalności oprogramowania zainstalowanego na sprzęcie komputerowym
Administracja środkami trwałymi IT
Obejmuje:
- Planowanie środków trwałymi IT
- Zakup środków trwałymi IT
- Inwentaryzacja środków trwałymi IT
- Amortyzacja środków trwałymi IT
- Utylizacja środków trwałymi IT
- Monitorowanie i raportowanie kosztów i wartości środków trwałymi IT
Wdrożenia nowych produktów, migracja systemów, migracja lokalizacji / relokacja
Obejmuje:
- Planowanie zmian w infrastrukturze IT
- Realizowanie zmian w infrastrukturze IT
- Testowanie, dokumentowanie i szkolenie użytkowników dotyczące nowych rozwiązań IT
Zarządzanie SLA i raportowanie
W SLA deklarujemy, że będziemy świadczyć naszą usługę na konkretnym, wymiernym poziomie.
Oczywiście SLA i mierniki można definiować dowolnie. Bardzo istotne jest by SLA były realne i możliwe do zrealizowania.
Monitoring systemów
Obejmuje:
- Ciągłe i automatyczne sprawdzanie stanu i działania systemów komputerowych i sieciowych
- Zbieranie, przechowywanie i prezentacja danych o wydajności
- Generowanie powiadomień i raportów o anomalnych lub krytycznych sytuacjach
Nasze
case study
Poznajmy się
i porozmawiajmy!
Skontaktuj się z nami i otwórz drzwi do innowacyjnych rozwiązań technologicznych dla Twojej firmy. Nasz zespół ekspertów jest gotów odpowiedzieć na Twoje pytania, dostosować ofertę do Twoich potrzeb i wesprzeć Cię w osiągnięciu sukcesu.
Wykorzystaj potencjał technologii już dziś, by zwiększyć efektywność, rozwijać biznes i zadbać o bezpieczeństwo swoich danych.