Zarządzanie programem Security Awareness
Tworzenie i dostarczanie materiałów szkoleniowych, testów i ankiet
czyli przygotowywanie i udostępnianie treści edukacyjnych, które mają na celu zwiększenie wiedzy i umiejętności użytkowników w zakresie bezpieczeństwa informacyjnego. Tworzenie i dostarczanie materiałów szkoleniowych, testów i ankiet obejmuje również dostosowywanie formy i treści materiałów do poziomu i potrzeb użytkowników, a także wykorzystywanie różnych metod i narzędzi dydaktycznych, takich jak prezentacje, filmy, gry czy quizy.
Monitorowanie i ocenianie poziomu świadomości i zachowań użytkowników w zakresie bezpieczeństwa informacyjnego
czyli mierzenie i raportowanie o tym, jak użytkownicy postrzegają i stosują się do zasad i praktyk bezpieczeństwa informacyjnego. Monitorowanie i ocenianie poziomu świadomości i zachowań użytkowników w zakresie bezpieczeństwa informacyjnego obejmuje również analizę wyników testów i ankiet, a także identyfikację mocnych i słabych stron, sukcesów i problemów w programie Security Awareness.
Zarządzanie programem Security Awareness
czyli planowanie, organizowanie i koordynowanie działań związanych z programem edukacyjnym dotyczącym bezpieczeństwa informacyjnego. Zarządzanie programem Security Awareness obejmuje również ustalanie celów, strategii i budżetu programu, a także komunikację z użytkownikami, dostawcami i innymi zainteresowanymi stronami. Zarządzanie programem Security Awareness służy do zapewnienia skuteczności i efektywności programu, a także do proponowania usprawnień lub zmian w programie.