Tworzenie i utrzymanie rozbudowanych / zautomatyzowanych arkuszy Excel
Wprowadzanie, przetwarzanie i analizowanie danych
czyli odbieranie i rejestrowanie zgłoszeń za pomocą różnych kanałów komunikacji, takich jak telefon, e-mail, czat, portal internetowy czy aplikacja mobilna. Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników obejmuje również zbieranie i weryfikowanie informacji o użytkowniku, problemie lub potrzebie, a także ustalanie priorytetu i terminu realizacji zgłoszenia.
Tworzenie formuł, funkcji, makr, wykresów i tabel przestawnych
czyli tworzenie i używanie zaawansowanych narzędzi i technik Excel, które automatyzują lub ułatwiają wykonywanie zadań lub prezentację danych w arkuszach Excel. Tworzenie formuł, funkcji, makr, wykresów i tabel przestawnych obejmuje również wykorzystywanie języka programowania VBA (Visual Basic for Applications) do pisania skryptów lub aplikacji działających w arkuszach Excel.
Utrzymywanie rozbudowanych / zautomatyzowanych arkuszy Excel
czyli aktualizowanie i poprawianie arkuszy Excel w zależności od zmian w danych lub wymaganiach użytkowników. Utrzymywanie rozbudowanych / zautomatyzowanych arkuszy Excel obejmuje również testowanie i sprawdzanie poprawności i jakości działania arkuszy Excel, a także dokumentowanie i szkolenie użytkowników dotyczące korzystania z arkuszy Excel.