Szkolenia z zakresu aplikacji
Automatyzacja zadań za pomocą narzędzi IT
czyli odbieranie i rejestrowanie zgłoszeń za pomocą różnych kanałów komunikacji, takich jak telefon, e-mail, czat, portal internetowy czy aplikacja mobilna. Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników obejmuje również zbieranie i weryfikowanie informacji o użytkowniku, problemie lub potrzebie, a także ustalanie priorytetu i terminu realizacji zgłoszenia.
Szkolenia z tworzenia aplikacji w środowisku poweapps
czyli udzielanie pomocy i porad użytkownikom w rozwiązywaniu problemów technicznych lub potrzeb wsparcia IT, zgodnie z procedurami i instrukcjami obsługi. Rozwiązywanie zgłoszeń od użytkowników obejmuje również wykonywanie prostych operacji na systemach IT, takich jak resetowanie haseł, odblokowywanie kont, instalowanie oprogramowania czy konfigurowanie urządzeń.
Nasze
case study
Poznajmy się
i porozmawiajmy!
Skontaktuj się z nami i otwórz drzwi do innowacyjnych rozwiązań technologicznych dla Twojej firmy. Nasz zespół ekspertów jest gotów odpowiedzieć na Twoje pytania, dostosować ofertę do Twoich potrzeb i wesprzeć Cię w osiągnięciu sukcesu.
Wykorzystaj potencjał technologii już dziś, by zwiększyć efektywność, rozwijać biznes i zadbać o bezpieczeństwo swoich danych.