ikona

Serwis sprzętowy gwarancyjny

Serwis sprzętowy gwarancyjny
theme-w-ico
theme-ico

Realizowanie napraw serwisowych urządzeń IT zgodnie z podpisaną umową SLA

która definiuje zarówno czas warunki zgłoszenia awarii (sposób zgłoszenia, wymagane informacje, czas odpowiedzi serwisanta) jak i warunki usunięcia awarii (gwarantowany czas usunięcia awarii, przygotowania obejścia zapewniającego ciągłość pracy przedsiębiorstwa) 
theme-ico
grafika

Naprawianie lub wymienianie uszkodzonego lub niesprawnego sprzętu komputerowego lub peryferyjnego

czyli diagnozowanie i eliminowanie usterek sprzętowych, które mogą wpływać na działanie systemów IT lub jakość pracy użytkowników. Naprawa lub wymiana może odbywać się na miejscu lub w serwisie zewnętrznym, w zależności od rodzaju i stopnia uszkodzenia sprzętu. 
theme-ico

Podstawianie sprzętu zastępczego w razie awarii lub potrzeby modernizacji

czyli zapewnianie użytkownikom tymczasowego dostępu do sprzętu komputerowego lub peryferyjnego o podobnych lub lepszych parametrach, w przypadku gdy ich dotychczasowy sprzęt jest niedostępny lub nie spełnia wymagań. Podstawianie sprzętu zastępczego może być realizowane na czas naprawy, wymiany lub aktualizacji sprzętu pierwotnego. 
 
Jesteśmy zaufanym partnerem w obszarze serwisu pogwarancyjnego sprzętu IT na terenie całej Polski. Gwarantujemy nie tylko profesjonalną opiekę nad sprzętem, ale także szybki czas dostawy usług. W razie konieczności naprawy zapewniamy sprzęt zastępczy, aby można było kontynuować pracę bez zbędnych przestojów. Dzięki naszemu partnerstwu z innymi firmami, oferujemy kompleksowe usługi na najwyższym poziomie. 
theme-ico
grafika