theme-ico

Serwis sprzętowy gwarancyjny

Naprawianie lub wymienianie uszkodzonego lub niesprawnego sprzętu komputerowego lub peryferyjnego, czyli diagnozowanie i eliminowanie usterek sprzętowych, które mogą wpływać na działanie systemów IT lub jakość pracy użytkowników. Naprawa lub wymiana może odbywać się na miejscu lub w serwisie zewnętrznym, w zależności od rodzaju i stopnia uszkodzenia sprzętu.

theme-ico
zdjęcie zespołu

Serwis sprzętowy pogwarancyjny

Jesteśmy zaufanym partnerem w obszarze serwisu pogwarancyjnego sprzętu IT na terenie całej Polski. Gwarantujemy nie tylko profesjonalną opiekę nad sprzętem, ale także szybki czas dostawy usług. W razie konieczności naprawy zapewniamy sprzęt zastępczy, aby można było kontynuować pracę bez zbędnych przestojów. Dzięki naszemu partnerstwu z innymi firmami, oferujemy kompleksowe usługi na najwyższym poziomie.

theme-ico

Na podstawie umowy z SLA

Realizowanie napraw serwisowych urządzeń IT zgodnie z podpisaną umową SLA, która definiuje zarówno czas warunki zgłoszenia awarii (sposób zgłoszenia, wymagane informacje, czas odpowiedzi serwisanta) jak i warunki usunięcia awarii (gwaratntowany czas usunięcia awarii, przygotowania obejścia zapewniającego ciągłość pracy przedsiębiorstwa)

zdjęcie zespołu
theme-ico

Onsite / zdalny

Podstawianie sprzętu zastępczego w razie awarii lub potrzeby modernizacji, czyli zapewnianie użytkownikom tymczasowego dostępu do sprzętu komputerowego lub peryferyjnego o podobnych lub lepszych parametrach, w przypadku gdy ich dotychczasowy sprzęt jest niedostępny lub nie spełnia wymagań. Podstawianie sprzętu zastępczego może być realizowane na czas naprawy, wymiany lub aktualizacji sprzętu pierwotnego.

theme-ico

Ogólnopolski

Realizowanie napraw serwisowych urządzeń IT zgodnie z podpisaną umową SLA, która definiuje zarówno czas warunki zgłoszenia awarii (sposób zgłoszenia, wymagane informacje, czas odpowiedzi serwisanta) jak i warunki usunięcia awarii (gwarantowany czas usunięcia awarii, przygotowania obejścia zapewniającego ciągłość pracy przedsiębiorstwa).

theme-ico
zdjęcie zespołu

Nasze
case study

Odkryj nasze fascynujące historie sukcesu: zapoznaj się z naszymi case study! 
theme-w-ico
arrows-b
Produkcja
Jak wdrożyliśmy system MDM Ivanti dla naszego klienta: kompleksowe zarządzanie urządzeniami mobilnymi 
W dzisiejszym, cyfrowym świecie zarządzanie urządzeniami mobilnymi to wyzwanie, któremu firmy muszą sprostać, aby zachować kontrolę i bezpieczeństwo danych.
theme-w-ico
arrows-b
finanse
Jak oszczędzamy koszty pracy Klienta poprzez automatyzację jego procesów za pomocą makr w arkuszach Excel 
Klient świadczy usługi w zakresie audytów, przeglądów, przekształceń oraz doradztwa finansowego dla kilkudziesięciu przedsiębiorstw. Ze względu na umowy o poufności nie możemy podać nazwy firmy.
theme-w-ico
arrows-b
Energetyka
Jak zwiększyliśmy bezpieczeństwo elektrociepłowni dzięki wdrożeniu systemu EDR
Klient posiadał oprogramowanie antywirusowe zarówno na firewall’u oraz na serwerach i stacjach roboczych w sieci wewnętrznej. Wynikła potrzeba szybszego znajdowania, wykrywania i badania zagrożeń oraz reakcji na te zagrożenia.
theme-w-ico
theme-ico

Poznajmy się
i porozmawiajmy!

arrows-b

Skontaktuj się z nami i otwórz drzwi do innowacyjnych rozwiązań technologicznych dla Twojej firmy. Nasz zespół ekspertów jest gotów odpowiedzieć na Twoje pytania, dostosować ofertę do Twoich potrzeb i wesprzeć Cię w osiągnięciu sukcesu.

Wykorzystaj potencjał technologii już dziś, by zwiększyć efektywność, rozwijać biznes i zadbać o bezpieczeństwo swoich danych.

theme-ico