Outsourcing IT
Generujemy zyski naszych Klientów poprzez uwolnienie zasobów i potencjału tkwiącego w organizacjach.
Zarządzanie użytkownikami
i ich zasobami
Obejmuje również centralny punkt obsługi zgłoszeń czyli Service Desk, użytkowników lokalnych i chmurowych MS 365, zarządzanie stacjami roboczymi w tym notebookami, terminalami, drukarkami oraz szkoleniami.
Zarządzanie infrastrukturą
Obejmuje zarządzanie serwerami i oprogramowaniem na serwerach, serwis sprzętowy, podstawianie sprzętu, administrację bazami danych, zarządzanie systemem pocztowym, zarządzanie siecią LAN/SAN/WAN/WLAN, zarządzanie legalnością oprogramowania, administrację środkami trwałymi IT, wdrożenia nowych produktów, migrację systemów, migrację lokalizacji / relokację, raportowanie, monitoring systemów.
Zarządzanie
bezpieczeństwem
Obejmuje backup i archiwizację danych, administrację infrastrukturą bezpieczeństwa, monitorowanie i obsługę incydentów bezpieczeństwa, okresowe testy Disaster Recovery infrastruktury IT, doradztwo w zakresie bezpieczeństwa oraz rozwoju systemów, doradztwo w zakresie bezpieczeństwa oraz rozwoju systemów, skanowanie podatności, testy penetracyjne, testy phishingowe, zarządzanie programem Security Awareness.
Zarządzanie aplikacjami
Obejmuje tworzenie i utrzymanie aplikacji Power Apps, Power Automate, witryn Sharepoint, rozbudowanych / zautomatyzowanych arkuszy Excel.
Serwis
Realizowanie napraw serwisowych urządzeń IT zgodnie z podpisaną umową SLA, która definiuje zarówno czas warunki zgłoszenia awarii (sposób zgłoszenia, wymagane informacje, czas odpowiedzi serwis anta) jak i warunki usunięcia awarii (gwarantowany czas usunięcia aw arii, przygotowania obejścia zapewniającego ciągłość pracy przedsiębiorstwa).