Bezpieczeństwo i dostępność systemów IT – Kontrola aplikacji

Krzysztof Tyl
Krzysztof Tyl
Prezes Zarządu

Spokojne wakacje z ITCH

Zainfekowane aplikacje to jedno z większych cyberzagrożeń dlatego warto pomyśleć o identyfikacji i kontroli wykorzystywanych w firmie lub organizacji aplikacji.

Application Control Plus automatyzuje tworzenie i obsługę białych i czarnych list aplikacji w oparciu o zdefiniowane reguły. Dzięki wbudowanemu, zaawansowanemu zarządzaniu uprawnieniami urządzeń końcowych, Application Control Plus to kompleksowe rozwiązanie dostosowane do potrzeb każdego rozwijającego się przedsiębiorstwa w zakresie kontroli aplikacji.
Application Control Plus ogranicza ryzyko infekcji złośliwego oprogramowania, ataków typu zero-day i APT, zezwalając na działanie tylko autoryzowanym aplikacjom. Zapewnia pełne bezpieczeństwo urządzeń końcowych, tworząc białe listy zaufanych aplikacji i trzymając na bezpieczny dystans wszystkie nieznane aplikacji.
System umożliwia zezwalanie tylko użytkownikom z odpowiednimi rolami na dostęp do wybranych aplikacji, tworząc niestandardowe grupy i minimalizując liczbę zarządzanego oprogramowania. Zapewnia również wymuszanie najniższych uprawnień dla wszystkich użytkowników i ułatwia podnoszenie uprawnień na żądanie dla aplikacji dzięki wbudowanemu zarządzaniu uprawnieniami.

Do wdrożenia systemu potrzebne są następujące składniki do wykonywania kontroli aplikacji w swoim przedsiębiorstwie:

  • Application Control Plus Server
  • Agents
  • Web console
  • Active Directory

IT Challenge jest partnerem o najwyższym statusie partnerskim – Gold, potwierdzającym nasze doświadczenie i kompetencje w zakresie produktów ManageEngine. ManageEngine Application Control Plus to kompleksowe, intuicyjne i atrakcyjne cenowo rozwiązanie.

Zapraszamy do kontaktu z naszymi inżynierami oraz działem sprzedaży na sales@itch.pl.

Wykorzystano materiały partnerów: ManageEngine i MWT Solutions.

Masz pytania?
Skontaktuj się z autorem
Krzysztof Tyl
Krzysztof Tyl
Prezes Zarządu

Podobne artykuły

BLOG
Leszek Piotrowski

Zarządzanie incydentami, czyli: rejestruj zgłoszenia

Trochę teorii Głównym celem Zarządzania Incydentem jest jak najszybsze przywrócenie normalnego działania usługi, minimalizując niekorzystny wpływ na działanie innych usług, a wszystko to z zapewnieniem

BLOG
Leszek Piotrowski

Help Desk czy Service Desk?

          Oba terminy „helpdesk” i „servicedesk” często są używane przez użytkowników końcowych w odniesieniu do usług jakie świadczy działa IT. Z tego powodu są nadal

Zgłoszenie serwisowe

Dane firmy

Masz pytanie? Napisz do nas